שאלות שאתם שואלים אותי כל הזמן
מה כוללת חבילה, איך מזמינים, ומה קורה אם יש בעיה
לפני שסוגרים חופשה – יש שאלות, וזה לגמרי בסדר.
אני ריכזתי כאן את הדברים שהלקוחות הכי מתעניינים בהם, מהתאמת החבילה ועד למה קורה אם משהו משתבש.
אם לא מצאתם פה תשובה – אני זמינה בוואטסאפ תמיד.
האם החבילה כוללת העברות מהשדה למלון?
כן. ברוב החבילות אני דואגת להעברה מסודרת מהשדה למלון ובחזרה – אתם פשוט נוחתים, ומישהו כבר מחכה לכם.
אפשר לקבל אוכל כשר בחבילה?
ברוב היעדים – כן. אני מתאימה מלונות שמגישים אוכל כשר או קרובים למסעדות כשרות, במיוחד ביעדים כמו יוון, גיאורגיה, לונדון ועוד.
אני מטייל/ת עם ילדים – אפשר להתאים למשפחות גדולות?
בהחלט. אני מתאימה חבילות גם למשפחות עם כמה ילדים – כולל חדרים מחוברים, סוויטות משפחתיות ומלונות עם פארקי מים.
איך משלמים? יש אפשרות לתשלומים?
התשלום מתבצע דרכי, ישירות מול הספקים או המערכת. לרוב ניתן לחלק לתשלומים – תלוי בספק ובחבילה שבחרתם.
מה קורה אם יש שינוי בטיסה או תקלה במהלך החופשה?
אני איתכם גם כשאתם שם. אם משהו משתבש – אני מטפלת בזה ישירות מול הספקים ומעדכנת אתכם עד שהכל מסתדר. אתם לא לבד.
אפשר להזמין חבילה גם להופעה או משחק כדורגל?
בוודאי. אני דואגת לכל – טיסות, מלון, העברות, ואפילו עוזרת ברכישת כרטיסים מראש. אתם מגיעים בראש שקט.
לא מצאתם תשובה או רוצים לדבר איתי אישית?
יצירת קשר
רוצים לדבר איתי? הכי פשוט – שלחו הודעה